HTML

NUSKIN

A barátaim jól élnek a NuSkin nevű cég üzletépítőjeként, be merjek lépni? Mennyire rizikós az MLM rendszer? Tudok-e én is network marketinggel foglalkozni?

Friss topikok

Archívum

sikeres emberek vs. én

2012.05.22. 16:13 :: nuskin

Látok magam körül egy csomó (na jó, kis csomó) embert, akik éppen készülnek otthagyni, vagy már ott is hagyták civil munkájukat, hogy csak a NuSkinre koncentrálhassanak. Ez, meg kell, hogy mondjam, nagyon furcsa érzéseket kelt bennem.

Amíg csak arról van szó, hogy valaki mellékesként, kötelezettség nélkül foglalkozik MLM-mel, valahogy könnyebben elhiszem, hogy működik neki. Na de főállásban? Ki olyan hülye, hogy önként feladja működő vállalkozását, vezetői állását, hogy kozmetikumokkal bohóckodjon?

És épp ez bizonytalanít el. Ezek intelligens, képzett, főleg diplomás emberek. Létezik, hogy ennyire ne tudjanak számolni? Szegények ekkora balekok, hagyják magukat ennyire belerángatni? OK, mondjuk már csinálják 1,5-2-3 éve. Azt állítják (persze megkérdeztem őket), hogy tervezhető, pontosan érkező (!), stabil, ráadásul versenyképes jövedelmük származik a NuSkinből. Minden hónap 22-én jön az sms a banktól.

Becsapnának engem?

Közben látom, hogy valóban jól megy nekik, nyilvánvalóan jól érzik magukat a bőrükben, a cég utaztatja őket, és én meg küzdök a bizonytalanságommal.

Nem ez lenne az első vállalkozásom. Az előző (khm, a kettővel előző is) azért ment tönkre, mert az ügyfelek elfelejtettek kifizetni egy nagyobbacska számlát. Mondjuk egy belvárosi lakás ára maradt bent. Máskor "csak" 4, megint máskor 3 millió. Közben pontosan tudom, hogy alkalmas vagyok a cég irányítására, csak éppen a jogi/gazdasági környezet nem segíti a hagyományos vállalkozások talpon maradását.

Akkor mégis a NuSkin lenne a megoldás?



Szerintetek?

2 komment

Címkék: marketing mlm network nuskin

A bejegyzés trackback címe:

https://nuskin.blog.hu/api/trackback/id/tr344529882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MD_Soneji 2012.05.22. 22:50:48

Ez kb. ugyan az, mint hogy kérdezd az Ottót. Naná hogy a sikeresség látszatát kell kelteni.

Másfelől pedig, szerintem simán nem igaz. Akik a rendezvényről visszahoztak minket ugyanúgy ezt állították, ellenben látszott rajtuk, hogy rohadtul nem veti fel őket a pénz. Mint egyébként mindenkire ezt mondhatom, akit nuskinos színekben láttam a pályán...

nuskin 2012.05.23. 10:32:47

@MD_Soneji: Köszi a kommentet.

Látom ezeknek az embereknek az életszínvonalát. Lehet, hogy másból van pénzük, mondjuk az örökségüket élik fel, vagy mittudomén, de az tény, hogy amióta ismerem őket, egyre jobban élnek (nagyobb ház/lakás, nagyobb kocsi, drága ruhák stb.).

Az éves Las Vegasi utak is elég konkrétnak tűnnek. Ez a fajta "látszat" nekem akkor sem volt meg, amikor _tényleg_ jól ment a vállalkozásom. (Na jó, a kocsi igen :) )

(Magamat győzködöm, nem téged, köszi az ellenérveket, segítesz átgondoltan döntenem)
süti beállítások módosítása